Stimați colegi,
În perioada 19-22 martie 2025 va avea loc, la Sibiu, cea de-a IX-a ediție a Congresului Asociației Române de Psihiatrie și Psihoterapie, în cadrul căruia se va organiza Adunarea Generală Ordinară a Asociației în data de 20 martie 2025 (ora va fi anunțată ulterior), cu prezență fizică. În situația în care în data de 20 martie 2025 nu se întrunește cvorumul statutar, se convoacă Adunarea Generala Extraordinară în data de 21 martie 2025 (ora anunțată ulterior), de asemenea cu prezență fizică.
Pe ordinea de zi se va afla și alegerea membrilor noului Consiliu Director, pentru un mandat de 3 ani, începând cu data de 1 ianuarie 2026.
Consiliul Director este format din 7 membri cu aceeași putere decizională și vot egal, iar mandatul noului Consiliu Director este de trei ani. Potrivit Actului constitutiv al Asociației, alegerea membrilor Consiliului Director se face prin vot secret, dintre persoanele care-și depun candidatura pentru de a participa la conducerea Asociației.
Potrivit structurii organizatorice a Consiliului Director, actualul Președinte Elect – domnul Conf. Univ. Dr. Ciprian Băcilă – va deveni Președinte, actualul Președinte – doamna Șef Lucrări Univ. Dr. Ana Giurgiuca – va ocupa funcția de Fost Președinte, membru în Consiliu Director.
Din Consiliul Director face parte, de drept, și o persoană desemnată de către Asociația Medicilor Rezidenți în Psihiatrie din România.
Cele 4 funcții vacante, care urmează să fie ocupate în Consiliul Director, sunt următoarele:
-
Președinte Elect (Poziția 2)
-
Secretar general (Poziția 4)
-
Două funcții de membru (Poziția 5 și Poziția 6)
Cele doua poziții de membru cu funcție nespecificată (celelalte funcții fiind clar definite în statut) presupun următoarele atribuții particulare:
-
Membru poziția 5 – Coordonator al activității comisiilor de lucru și al activităților științifice de publicare ale asociației
-
Membru poziția 6 – Responsabil cu promovarea imaginii și implementarea politicilor financiare ale asociației
Atribuțiile specifice fiecărei funcții sunt detaliate în Statutul Asociației.
Membrii interesați să își prezinte candidatura pentru ocuparea funcțiilor elective sunt rugați ca, alături de completarea formularului atașat, să depună un Curriculum Vitae și o scurtă prezentare a direcțiilor, respectiv programelor și modalităților de realizare prin care Asociația ar trebui să se restructureze și să se dezvolte în vederea atingerii scopului pentru care a fost creată. De asemenea, candidații trebuie sa aibă cotizația achitată pentru anul 2025.
Precizăm că înscrierea candidaturilor se va face cu precizarea poziției pe care candidatul dorește să o ocupe și doar pentru o singură funcție.
Candidaturile, însoțite de documentele mai sus menționate, vor fi transmise prin e-mail pe adresa secretariat.arpp@gmail.com , până la data de 15 februarie 2025.
Suntem convinși că, prin implicarea dumneavoastră, Asociația își va consolida în continuare poziția de reper important în domeniul nostru profesional.
PREȘEDINTE
Șef Lucrări Univ. Dr. Ana Giurgiuca
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.